Vali Porcișteanu, de la Nova la R5

 

Valentin Porcișteanu și-a prezentat ieri noua mașină de concurs, o Skoda Fabia R5 de clasă 2. Dar până să ajungă la R5, Vali a început ca orice pilot român în curse, cu o Dacie. Mai exact, cu o Dacia Nova. După aceasta a venit un Citroen Saxo, iar din 2008 a trecut la tracțiune integrală pe un Mitsubishi Lancer Evo 7. În 2009 face pasul la Evo 9, mașină cu care în 2011 a devenit campion național absolut. Anul 2012 l-a găsit pe Vali la bordul unui Evo 10 R4 cu echipa Bcr Leasing Rally Team, mașină cu care a participat 2 ani, din 2014 el neavând buget. Vali revine în joc anul trecut alături de DTO-Tellur Rally Team tot la volanul unei japoneze, un Lancer Evo 9. În această pauză, el a mai participat la diverse competiții cu mașini de genul Renault Clio R3, fie el de circuit sau rally, Dacia Logan etc.

Acum, “Daurette” trece la o mașină de top, Skoda Fabia R5, deși inițial apăruse o poză pe facebook cu un Hyundai i20 R5, dar până la urmă, Skoda rămâne pe mâinile lui. Vali va completa un pluton destul de impresionant de modele R5 pentru sezonul 2018 al Campionatului Național de Raliuri. Pe lângă el, alte 3 nume și-au anunțat faptul că vor alerga cu Fabia R5, este vorba de Titi Aur, Costel Cășuneanu și Dan Gârtofan.

 

Sursa foto: rallymax.ro

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

%d bloggers like this:
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close